Web Analytics

بیمه مان ایران

 

 

بیمه عمر مان ایران
 
بیمه عمر مان چیست ؟

آیا از مزایای بیمه عمر مان بیمه ایران اطلاعات دارید ؟

آیا از تعاریف بیمه عمر مان بیمه ایران اطلاعات دارید ؟

اگر تمایل دارید که بدانید بیمه مان ایران ( بیمه عمر مان ) چیست این مقاله را بخوانید .
بیمه مان جدیدترین نوع بیمه زندگی بیمه ایران ( بیمه عمر ایران ) در ایران می باشد و اولین نوع بیمه عمر میباشد که به صورت سپرده گذاری باز انجام می شود و تا حدودی از قانون بانکها پیروی می کند.
بیمه مان بیمه ایران در اصل نسخه تکمیل شده بیمه جامع زندگی ایران ( بیمه عمر ایران )  می باشد که به صورت مشترک توسط شرکت بیمه ایران و شرکت بیمه ایران معین که شرکت تحت پوشش شرکت سهامی بیمه ایران در منطقه آزاد کیش است طراحی و ارائه گردید . بیمه مان در اصل یک پوشش عمر و پس انداز مختلط می باشد . بیمه عمر مان برای فردی که میخواهد بیمه شود یک سرمایه گذاری است که از هر جهت برای وی سودمند خواهد بود. به این دلیل که بیمه مان بیمه ایران مانند بیشتر محصولات بیمه زندگی علاوه بر سرمایه گذاری و پس انداز مطمئن ، شامل سرمایه فوت ، سرمایه فوت در اثر حادثه ، پوشش امراض خاص بجز سرطان  ، پوشش بیماری سرطان و پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه میباشد .
در بیمه عمر مان ایران شخص بیمه گذار بخواهد می تواند از هر زمانی که به سرمایه خود نیاز دارد آن را از حساب شرکت بیمه ایران خارج کند و مجدد به صندوق بیمه واریز کند بدون اینکه مشکلی در سرمایه گذاری بیمه گذار و بیمه ایجاد شود .
بیمه مان ایران تنها بیمه ای میباشد که می توان سود مشارکت با بیمه را سالیانه از سرمایه استخراج کرد بدون  این که خدشه ای در سپرده گذاری بیمه گذارایجاد شود .
بیمه عمر مان ایران تنها نوع بیمه زندگی میباشد که پوشش سرطان را تا سقف 30 میلیون تومان بلا عوض به بیمه گذارپرداخت می کند و پوشش فوت ونقص عضو دیه را تا سقف 20 میلیون تومان بلا عوض پرداخت می کند در ضمن در بیمه مان 3 برابر آخرین حق بیمه را به صورت مستمری مادام العمر پرداخت می کند .
پرداخت وام بیمه مان بعد از 2 سال ازمدت شروع بیمه نامه با باز پرداخت 5 ساله میباشد ، در بیمه مان ارزش باز خریدی بیمه نامه مان را با ارزش 24% پیش بینی می کند ، در ضمن شرایط سنی ندارد و در بیمه مان هزینه پزشکی پرداخت می کند و تنها پوشش فوت در اثر حادثه را سه برابر فوت پرداخت می کند .
نکته جالب بیمه مان در این است که در صورت تاخیر در پرداخت حق بیمه بیمه نامه  با اجازه شخص بیمه گذار از اندوخته حساب میواند برداشت کند.

دوستان عزیز شما میتوانید برای کسب اطلاعات نظیر خرید مان ایران ، سفارش بیمه عمر مان ایران ، محاسبه بیمه عمر مان ایران را در قسمتهای محاسبه آنلاین و استعلام همین سایت و یا مراجعه بیمه سایت بیمه ایران ( بیمه مرکزی بیمه ایران ) اطلاعات خود را تکمیل نمایید .

شرکت بیمه ایران

 

 بیمه عمر ایران       بیمه جامع زندگی ایران       بیمه شخص ثالث ایران       بیمه بدنه ایران       بیمه بدنه ایران

 

 

 

آخرین مطالب بیمه‌ای