Web Analytics

بیمه عمر پارسیان

 

 

بیمه عمر پارسیان

بیمه عمر پارسیان چیست ؟

آیا از مزایای بیمه عمر پارسیان اطلاعات دارید ؟


آیا از تعاریف بیمه عمر پارسیان اطلاعات دارید ؟

ما قصد داریم در این مقاله که مختصری از مقاله بیمه عمر پارسیان ( بیمه عمر و سرمایه گذاری پارسیان )  که در سایت بیمه پارسیان میباشد شما عزیزان را با مزایای بیمه عمر پارسیان ( بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه  پارسیان ) آشنا نماییم .

بیمه پارسیان ما همواره نگران وضعيت خانواده خود میباشد و جهت بهبود شرايط زندگی شما تلاش مي‌كنيم . قطعا زندگي بدون بيم و هراس لذت بيشتری خواهد دارد ،  اما خطرات و حوادث، بخش جدايي ناپذير زندگی ماست. پس میبایست برای كاهش تبعات اين خطرات و حوادث چاره‌ای بیندیشیم .  ما بارها به كيفيت زندگی و سرنوشت خود و  خانواده مان ، در صورتی كه ما را از دست بدهند ، فكر كرده‌ايم. آيا برای كاهش اين نگرانی‌ها خانواده راه حلی وجود دارد ؟

بیمه عمر پارسیان ( بيمه عمر ساده زمانی پارسیان ) برای شما بهترين گزينه است اگر:
# نان‌آور خانواده‌تان میباشید
# خانواده شما بدون شما زندگی دشواری خواهند داشت
#  صاحب مشاغل پر خطری هستيد
# یک بيمه‌ با حداقل پوشش ها و كمترين هزينه را جستجو می كنيد

بیمه عمر پارسیان ( بيمه عمر ساده ) چيست ؟
در اول شما بر اساس نيازها و نحوه زندگی خود ، مشخص  می‌كنيد كه در صورت بروز حادثه یا اتفاق ناگوار، خانواده‌تان به چه ميزان از لحاظ مالی تامين هستند . بعد تصميم می‌گيريد كه تا چه زمانی می‌خواهيد از پوشش بیمه عمر پارسیان برخوردار باشيد. با خريد يک  بيمه ‌نامه عمر ساده پارسیان ( بیمه عمر پارسیان ) ،  سرمايه‌ای را برای تامين مالی خود و خانواده تان برای مدت زمان مشخصی بین پنج تا پانزده سال مشخص می‌كنيد. در صورت وقوع فوت دارنده بیمه عمر پارسیان در خلال مدت مشخص شده ، بلافاصله سرمايه بيمه نامه به وراثهایی كه از قبل مشخص كرده‌ايد پرداخت خواهد شد. در واقع در بيمه‌ عمر پارسیان ، اطمينان خاطر و آسودگی خیال مهمترين چيزی است كه با پرداخت حق‌بيمه بدست می‌آوريد. در قیاس با تعهد شركت بيمه پارسیان ، شما حق بيمه ناچيزی را پرداخت میکنید.  بيمه‌ عمر پارسیان ، كمترين حق بيمه را در مقابل ارائه پوشش خطر فوت دارد. در ضمن شیوه پرداخت حق بيمه بیمه عمر پارسیان به انتخاب شما می تواند به دو صورت سالانه و يكجا باشد.

                 

ويژگی های بيمه نامه عمر ساده زمان پارسیان ( بیمه عمر پارسیان ) :
# تعيين سرمايه فوت از پنج ميليون تومان تا شصت ميليون تومان
# استفاده از مزاياي اين پوشش از سن پانزده تا شصت و پنج سالگی
# بهره‌مندي از پوشش های‌ بيمه‌ عمر پارسیان از پنج تا پانزده سال
#  تعيين سرمايه بيمه نامه عمر و حق بيمه ثابت يا افزايشی

مزاياي بيمه عمر پارسیان ( بیمه عمر ساده پارسیان ) :
# پرداخت کردن سرمايه در صورت فوت عادی بيمه ‌شده
# امكان افزايش سرمايه به ميزان 10د صد در سال
#  پرداخت کردن سرمايه نهایی به صورت مستمری
# معافيت از پرداخت ماليات و معافيت از قوانين انحصار وراثت

در نظر داشته باشید که برای سفارش میتوانید از طریق تماس یا مراجعه به هر نمایندگی بیمه پارسیان این محصول را خریداری نمایید لازم به ذکر است که برای کسب اطلاعات در مورد قوانین بیمه عمر پارسیان با نمایندگی بیمه پارسیان و بیمه مرکزی پارسیان و یا مراجعه به سایت مرکزی بیمه پارسیان مراجعه نمایید .